Mexican Burger!
Happy hour at Blue Frog
Med ex-jobbet går det finfint och vi börjar se ljuset i tunneln och ladda för presentation om två veckor. Vi har till och med så lite att göra att vi (läs: Larsson) passar på att skriva tenta i distans-kurs. Som den goda sambo jag är sitter jag mittemot och hejjar på glatt (även när allt hon har skrivit blir deletat och hon får börja om från början)
Larsson i tenta-mode!
Om ni undrar hur det går med packningen kan jag meddela att vi ligger mycket bra på det. Vi använde conversen som måttstock för att kunna optimera handbagaget (som ju väger 725 gram enligt säkra källor)
Packning på G!
3 dagar kvar!




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar