Som avrundning av denna bloggen tänkte vi sammanfatta ett urval av höjdpunkterna från resan i ett par bilder, titta och njut!
![]() |
| Bra shopping! Även om dessa inte blev resans investering så har det blivit en hel del annat! Att komma tillbaka till Shanghai med en jobb-budget istället för en studentbudget är ett måste! |
| Resan till Shenzhen och Hongkong! Vi är glada att vi fick möjlighet att åka dit men vi skulle gärna spendera mer tid i denna coola stad! |
| People's square, Nanjing road och frappuchino på Buckan i sommarvärmen! |
| The Bund! |
| Yuyuan garden och området runt omkring! |
| Sommarvärme |
![]() |
| Vår kompis stor-sigge som bor i samma hus som oss! |
| Baren Barbarosa - stans mysigaste ställe! |


Jag är en av era läsare! Jag läser och blir inspirerad :)
SvaraRaderaKram / Hilda