Efter jobb bar det i alla fall av till gymmet för lite BodyPump. Jag kan ju meddela att de fem köttbullarna var förbrända till utfallslåten och sista låtarna gick på ren vilja! Larre skippade pumpen och valde istället att gå på spinning. Det verkade vara ett minst sagt annorlunda spinningpass då hon efteråt pratade om yogapositioner på cykeln, 8-formade överkroppsrörelser och side-to-side. Jag är glad att jag valde att gå för stone-face istället. Det är smeknamnet på måndags-instruktören. Han har ett face och det är ett stone-face.
Efter träningen var det MAT som stod på schemat och vi tog vägen via foodcourten. Det sägs ju att hungern är den bästa kryddan och tro mig: det är helt sant!
Min middag som serverades på ett gigantiskt blad. Why not lixom?
11 dagar kvar!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar