| Liten Johanna och stort Financial Tower a la kapsyl |
| Johanna hoppar av förtjusning! |
| Vi var i en park med en utställning av Shanghai 1993... |
| och 2011 |
| Spexigt |
| Spexigt igen |
| Ospexigt |
| M som i flurry! |
![]() |
| Den kommande veckan ser också lovande ut! |
12 dagar kvar!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar