Igår unnade vi oss en ledig eftermiddag och åkte in till stan för lite fredagsmys. Det råkade bli lite shopping till fast än vi inte skulle. Jag blev två väskor rikare och wikis en. Denna gången var vi på ett lite annorlunda ställe, inga kopior utan "vanliga" väskor till rimliga/bra priser där man inte behöver pruta, rekommenderas varmt! vi råkade även springa på ett ställe som erbjöd manikyr och nu skriver jag detta inlägg med nya gelenaglar med fransk manikyr. Det känns helt okej men är lite orolig för hur jag ska få bort de så småningom. På kvällskvisten var vi på BodyJam och Johanna fick sina "60 minutes of fame" när hon fick dela scenen med instruktören!
| Nya naglar! |
| Johanna utanför en liten affär |
| Man kan köpa lite prydnadssaker |
| Inne i parken |
| STORA, läbbiga guldfiskar och en mindre läbbig Johanna |
| Yeah! |
| Vi blev plåtade av en kinesiska! |
| Johanna är kulturell |
| Köpte en ny necessär för 10kr ovetande om... |
| --- att den innehöll fem stycken, snacka om schysst deal! |
6 dagar kvar!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar