tisdag 1 maj 2012

Live!

Vanligtvis kör vi på att det är strikt förbjudet att göra icke-jobbrelaterade saker på arbetstid, a la blogga eller facebooka typ. Men idag är det Labour day i Kina och därför är alla lediga på kontoret. Vi har valt att köra järnet med rapporten och är därför på kontoret denna lediga dag. Och vi njuter! Av tystnaden - nu ska här arbetas!
Multi-tasking
Fika får man ha med sig när det är ledig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar