De senaste dagarnas sämre väder är som bortblåst och nu är det 30+ igen! Perfekt så här på slutet, men vi är lite fundersamma på hur det ska gå att ha på sig långbyxor och dubbla jackor på fredag... Idag blev det en halv-ledig eftermiddag som spenderades på Starbucks och så lite gymmande så klart :P Imorgon blir det halv dag igen då vi har presentation på förmiddagen sen blir det packning för att sedan njuta av solen inne i stan. Enjoying the last days in Shanghai!
 |
| Riktig gladiator träning! |
 |
| Push-ups |
 |
| Stark! |
 |
| Stretch |
 |
| Stretch - puh! |
 |
| ? |
2 dagar kvar!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar