onsdag 16 maj 2012

Det blev sommar igen!

De senaste dagarnas sämre väder är som bortblåst och nu är det 30+ igen! Perfekt så här på slutet, men vi är lite fundersamma på hur det ska gå att ha på sig långbyxor och dubbla jackor på fredag... Idag blev det en halv-ledig eftermiddag som spenderades på Starbucks och så lite gymmande så klart :P Imorgon blir det halv dag igen då vi har presentation på förmiddagen sen blir det packning för att sedan njuta av solen inne i stan. Enjoying the last days in Shanghai!

Riktig gladiator träning!

Push-ups
Stark!


Stretch

Stretch - puh!

?
2 dagar kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar