| Stora sovrummet |
| Storshopping |
Vi tänkte även passa på att införskaffa lite mat till vårt (tomma) kylskåp idag så vi gav oss ut på stan. Efter att (tillslut) hittat en större mataffär och genom diverse charadlekar med personalen lyckats få tag på allt vi ville så skulle vi gå tillbaka hemåt. Det visade sig bli lite svårare och ett tag var vi på väg åt helt fel håll. Som tur var så träffade vi en engelsman/amerikan som såg att vi var vilse (med ett ekonomipack toapapper i famnen) och ledde oss på rätt väg. Eftersom vi bor så nära IKEA och det har en stor skylt på huset så är det ett bra riktmärke och vi hittade tillslut hem. Så nu sitter vi med fötterna i våra nyinköppta rosa toffor (så vi slipper frysa tårna av oss), varsin kopp te och med datorerna i knät.
Nyinköpts rosa tofflor
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar