tisdag 20 mars 2012

No pain, no gain!

Ont, ont, ont a la träningsvärk! Johanna klassar den som den värsta någonsinn och kommer i fortsättningen att följa min mormors motto Du skall inte göra din kropp ont!

Vi får väl se, jag misstänker att träningssuget kommer tillbaka imorgon igen och då kommer vi att trilla dit igen. Vi tog i alla fall mest vikt i salen, mellan 3 och 7 gånger så mycket som kinesiskorna. Johanna är längre än samtliga i salen och jag tillhör nog snarare inredningen, som en stolpe då alltså.

Vem vet, vi kommer kanske tillbaka som riktiga combat-ninjas om si sådär 7 veckor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar