Shanghai

lördag 10 mars 2012

Sightseeing in Shanghai

Pearl Tower
Nike Store 1
En myrstack av kineser
Nike Store 2 (öppnar snart)
Hm, where to go?
Upplagd av Johanna Larsson kl. 12:56
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Bloggarkiv

  • ▼  2012 (52)
    • ►  maj (11)
    • ►  april (22)
    • ▼  mars (19)
      • På besök i Shenzhen
      • Det är inte lätt när det är svårt!
      • Kommentarer
      • Tillbaka till verkligheten :)
      • Våren har kommit till Shanghai
      • Var inte oroliga...
      • No pain, no gain!
      • Dagens kines, skylt och bild
      • Shopping - äntligen!
      • Please behave yourself
      • Live in China
      • Sol, jobb och gymkort!
      • The city of the Noodles!
      • Sightseeing in Shanghai
      • Det regnar kapacitetsskämt
      • Cold as ice
      • En timme i Kina
      • Väder
      • En Tjingtjongblogg
Temat Häftigt Ab. Använder Blogger.