haha, snickers istället för mat alltså? Säkert bättre än delicatobollarna i E-huset! Hoppas ni överlever denna diet :) Mycket spännande låter det i alla fall. Kramar från Studiecentrum
haha, snickers istället för mat alltså? Säkert bättre än delicatobollarna i E-huset! Hoppas ni överlever denna diet :) Mycket spännande låter det i alla fall. Kramar från Studiecentrum
SvaraRadera