Kommenteringsfunktionen ska fungera nu så det är bara att skicka en massa roliga hälsningar! Det fungerar att välja anonym avsändare men ni får gärna skriva vem meddelandet är ifrån så att vi kan sakna er lite extra!
Kram till er alla flitiga läsare <3
Kul att läsa er blogg!!
SvaraRaderaAnn-Kristin
Så roligt att kunna se vad ni hittar på!! Johanna w, får vi skicka en liten shopping lista?? Kan du kolla vad det kostar att skicka hem saker som present ?
SvaraRaderaKram kram