söndag 15 april 2012

Confession from two shopaholics

Vi har hittat en ny pärla, bokstavligt talat! Två tunnelbanebyten bort ligger nämnligen en Pärlmarknad och en vanlig marknad som är betydligt trevligare än de vi har varit på tidigare. Därmed blev det lite shopping denna helgen också :) Vi har bättrat på converseförrådet ytterligare och hittat både smått och gott.

Nya brillor!

Det blev lite handgjorda smycken :)

Funderade på nya skor men de matchade tyvärr inte mina strumpor så det blev inget...

Tittar på armband

Det finns lite att välja på...

Johanna utanför marknaden
Självklart så var vi även tvungna att investera i filmen "En shopoholics bekännelser" för 10kr. Vi kanske lär oss något eller så inser vi att det bara är att passa på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar