onsdag 11 april 2012

Det luktar...

Dagens bästa var idag på jobbet. Båda två sitter och kvider för att det luktar, en blandning av fis, fotsvätt och fisk. Yummi! Sedan kommer vi på att kollegan brevid sitter och äter "godis"...

Kinesiskt godis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar