onsdag 11 april 2012
Det luktar...
Dagens bästa var idag på jobbet. Båda två sitter och kvider för att det luktar, en blandning av fis, fotsvätt och fisk. Yummi! Sedan kommer vi på att kollegan brevid sitter och äter "godis"...
Kinesiskt godis
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar