- Att rapa är okej, närsomhelst och gärna mycket högt
- Klippa naglarna kan man också göra på arbetstid
- Ta en tupplur är bästa sättet att återfå energin
- Högtalartelefon fungerar utmärkt i kontorslandskap
- Man kan alltid svara i mobiltelefonen, oavsett omständigheter
- Det går även bra att sms:a när man sitter på toaletten
- Ingen FIFO i teburken

Vårt skrivbord med tre datorer (varav en gigantisk företags-dator som inte går att använda till mycket...)
haha vilken kulturkrock det måste bli med svenska normer :D ! / Rebs
SvaraRaderaNotis - Hur kom ni fram till det där med att det var OK att smsa när man sitter på toaletten... ? haha plingar det i alla toalett-båsen när man är där eller? haha
SvaraRaderaLåter gästvänligt och trevligt iaf, haha inget för den blyga..