Vi hade en rolig konversation med papegoja igår i väntan på hissen. (Viklund försöker förstå min kärlek till fåglar genom att lära sig att kommunicera med dem)
V: Goddag, goddag (med fågelrösten påkopplad)
L: Han förstår nog inte svenska...
V: Ni hao!
Papegojan blev inte klokare för det och inte vi heller...
| Heja Sigge, han är iallafall grym på svenska! |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar