Kineserna gillar det där med att träna ute. Och nu snackar vi inte promenader eller joggirundor. Vi snackar utomhusgym! På flera ställen så hittar man dessa utomhusgym som vid första anblicken ser ut som en lekplats för barn. Men ack nej, det är vuxna (gärna pensionärer) som kommer hit för att "träna" lite. Min alldelles egna PT, PT-Larre, rev under eftermiddagen av ett pass!

Uppvärmining på crosstrainer
Hårt fyspass
Själv satsar jag på "riktig" träning så ikväll blir det BodyJam. På Will's såklart!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar