Helt hopplöst är det faktiskt inte med maten. Vi har hittat några guldkorn och vi gillar vår food court skarpt! Vi har med andra ord övergett personalmatsalen och köttbullarna helt och hållet så nu blir det dessutom lite vardagsmotion med en halvtimmes promenad till food courten!
Nya favvon - riktigt HET!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar