Lördag igen! Det är vår absoluta favoritdag och idag bjöds det på strååålande väder, ca 27 grader och solsken! Vi började dagen med en riktig solskensfrukost, mycket nöjda!
 |
| Favoritfrukost! |
Påväg ut från vårt bostadsområde så har vi även gjort denna upptäckt! En bil pimpad med strass!
 |
| Strassigt värre - någon som är sugen? |
Därefter följdes lite shopping på en marknad och sedan ett par softis-timmar på Starbucks vid People's Square med en Frappuccino och strålande solsken. Helt perfekt!
 |
| Njuter i solen! |
 |
| Njuter i skuggan! |
 |
| Posar med blommor (?) |
En snabb vända hem för att sedan promenera bort till ett ställe som vi hittade ett tips på , på
www.smartshanghai.com (bästa sidan om det är någon som ska till Shanghai!). Blue Frog hette stället och låg i en mysig gränd och de bjöd på god mat, trevlig personal och schysst atmosfär. Dessutom hade de happy hour så då fick det bli Mojitos!
 |
| Mojitos :) |
 |
| Vi gick förbi en hel Hello Kitty affär! Kassörskorna blev sura när vi försökte fotografera inne i butiken så det fick bli en utanför med Johanna in action för att försöka fånga det på bild... |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar