torsdag 5 april 2012

Observerat på kontoret

  • Att rapa är okej, närsomhelst och gärna mycket högt
  • Klippa naglarna kan man också göra på arbetstid
  • Ta en tupplur är bästa sättet att återfå energin
  • Högtalartelefon fungerar utmärkt i kontorslandskap
  • Man kan alltid svara i mobiltelefonen, oavsett omständigheter
  • Det går även bra att sms:a när man sitter på toaletten
  • Ingen FIFO i teburken
Vårt skrivbord med tre datorer (varav en gigantisk företags-dator som inte går att använda till mycket...)

2 kommentarer:

  1. haha vilken kulturkrock det måste bli med svenska normer :D ! / Rebs

    SvaraRadera
  2. Notis - Hur kom ni fram till det där med att det var OK att smsa när man sitter på toaletten... ? haha plingar det i alla toalett-båsen när man är där eller? haha

    Låter gästvänligt och trevligt iaf, haha inget för den blyga..

    SvaraRadera