Gårdagen bjöd på höstväder men idag bjöds det på högsommarvärme. Vi föredrar det senare och har haft en riktigt skön Söndags som bland annat spenderats med en timmes BodyPump och en stund på Starbucks uteservering med en Frappuccino. Som kvällsnöje fick det bli en av våra inköpta filmer, Bad Teacher. Jag gillar den skarpt!

åh den filmen gillar jag med =)
SvaraRadera