torsdag 26 april 2012

Svar på kommentarer!

Vi har fått ett fåtal (vi vill ha mera!) kommentarer och frågor som vi tänkte besvara!

1. Springer kinesen fortfarande runt i en cirkel varje morgon (vi skrev ett inlägg om detta alldeles i början av resan)?

Svar: Jajamensan! Vi såg honom senast imorse iklädd en finfin träningsoverall. Han börjar med ett par varvs promenerande innan han vågar köra igång på riktigt!

2. Hur vet ni att kineserna sms:ar på toaletten?

Svar: Vi förstår att detta påstående har skapat mycket förvirring, men lösningen är enkel! Toaletterna på jobbet har inte väggar hela vägen ner till golvet --> Man ser skuggan! Sen kan det diskuteras om det är spel som roar istället för sms, det vet vi tyvärr ingenting om (och kommer inte att undersöka heller!).

3. Har Wiklund köpt en examensklänning?

Svar: Naj! Det blev mer en cool vardagsklänning för najsiga sommarkvällar. Däremot så har jag inskaffat en ny lite finare klänning. Kort är den också, riktigt kort! Den är ju anpassad för kinseser och jag har liiiite längre ben de. Haha, det kommer att se roligt ut!


Fler frågor = fler svar! Hejaheja :)

3 kommentarer:

  1. Fick svar på min fråga! :) men hur går det med examensklänningarna då?

    SvaraRadera
  2. Haha! Det går lite sisådär med examensklänningsletandet. Min nya fungerar så det får nog bli den. Johanna letar vidare! Tyvärr har vi inte hittat någon självklar klädshopping här, men dock väldigt mycket annat :) Vi har föresten storslagna planer för sommaren i Lund!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gött, blir en finfin sommar! :-) Lycka till med klänningsletandet!

      Radera